Pagina's

maandag 17 juni 2013

Mensen zijn Beesten

Beste Charles,

Je wist het de hele tijd al: Mensen zijn Beesten. Met je theorieën zette je de mens op hun plaats. Jij beweerde namelijk dat wij geen boven natuur staande levensvorm zijn. Je zette ons zelfs neer als diersoort. 
Wat heb jij een ballen getoond, om in de tijd waar religie zo belangrijk was te zeggen dat wij dieren waren. 

De gelovigen die dit te oren kwam stonden ongetwijfeld op hun achterste poten. Mensen zijn Beesten? 
Ja joh! God heeft de Mens geschapen in vol ornaat. Niks geen beesten.

Jij was het hier echter niet mee eens en bleef bij je standpunt. RESPECT. Als er in jouw tijd internetverbinding en/of laptops waren geweest, had je ongetwijfeld een blog gestart met al jouw
gedachtespinsels over Mens en Dier. Helaas had jij alleen de beschikking over huid van kalveren en geiten. 
Daarom, beste Charles, heb ik voor jou dit blog opgericht. Bij alle posts die hier tot heden opstaan zat jij namelijk in mijn achterhoofd. 

Nu het einde van mijn schoolblog is genaderd, wil ik je dan ook van harte bedanken voor de input die je mij hebt gegeven. Ik hoop dat je er tevreden op terug kunt kijken. Nu is het echter tijd om zelf op ontdekkingsreis te gaan. 

Het gaat je goed Charles!

Een bewonderende groet,

Melissa 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten