Pagina's

maandag 17 juni 2013

Wie ben ik?

Keuzeskeuzes.. ik ben er zo slecht in... 

Vandaag ga ik de uitdaging aan met mezelf om keuzes te maken uit telkens twee opties. Jaja.. 
Door deze opties kom jij meer te weten over mij en ik leer mezelf weer beter kennen.
Één plus één is twee laten we maar zeggen. 

Hou je goed vast want hier komen ze:

Vacht of Veren
Vacht, omdat het zo fijn zacht is.

Water of Woud
Water, ik hou van zwemmen. Het geeft je het gevoel alsof je zweeft. Onderwater is alles stil en rustig. 

Groot of Klein
Klein. In mijn leven zie ik vooral de kleine dingen, de details. 

Groep of Individu
Groepen kunnen beestachtig gezellig zijn, maar ik vind het ook fijn om af en toe alleen te zijn. Een combinatie van de twee past het best bij mij. 

Omnivoor of Herbivoor
Omnivoor. Ik hou van eten. Fruit, groente of vlees, het maakt niet uit. Maar liever geen zuurkool.

Zwart of Wit
Ik ben geneigd om zwart te kiezen. De chique en mysterieuze uitstraling van deze kleur spreekt mij het meeste aan. 

Blind of Doof
Dit is een lastige. Ik ben dol op muziek en zou er niet aan moeten denken om deze klanken niet meer te kunnen horen. Echter vind ik het ook geen prettige gedachte om niks meer te kunnen zien. Het maakt je wereld opeens eens stuk kleiner. Aangezien ik nog veel van de wereld wil zien, kies ik voor doof. Alhoewel ik liever geen van beide ben.

Heden of Verleden
Geschiedenis vind ik fascinerend, vooral de oude Egyptenaren. Door de geschiedenis goed te kennen, kan je zelfs al voor een gedeelte in de toekomst kijken. Ik kies dan ook voor het verleden.

Zon of Maan
Zon. De zon geeft je warmte en kracht. Zonder zon geen leven, geen beesten, geen mensen, geen blog. 

Winter of Zomer
Zomer. Zomers zijn zalig, in het bijzonder de nazomer. Tot laat in de avond in de tuin zitten.. heerlijk! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten