Pagina's

donderdag 9 mei 2013

Gegroekoet!

Beste Beesten,

Van harte welkom op mijn blog over jouw en je medemens.
Zoals jullie wellicht aan de titel kunnen zien, zie ik de mensheid (inclusief mezelf) als beesten. Nu wil ik je natuurlijk niet meteen beledigen, maar je kunt het met me eens zijn dat in ieder van ons een beest verscholen zit. Zo zitten er behalve lintwormen, bacteriën en andere kleine beestjes ook een groter beest in ons. Echter kan ik het beest in mezelf nog geen naam geven en hiervoor wil ik mijn blog gaan gebruiken. Op mijn blog ga ik namelijk opzoek naar het beest in mezelf. Ook kijk ik naar de beestachtige maatschappij om ons heen. Ik ga het onder andere hebben over metamorfoses, mens/diercommunicatie, relaties en nog véél meer. Ben je na het lezen nieuwsgierig geworden naar het beest in jezelf of naar de beesten om je heen? Schuw dan niet om mijn blog te volgen en onze maatschappij vanuit een ander perspectief te aanschouwen! 

1 opmerking: