Pagina's

zaterdag 11 mei 2013

Onze columnist Jip

columnist kat ragdoll
Succesvolle serieuze redacteurs pakken hun zaken goed aan door columnisten te strikken voor hun blad. Ondanks ik nog geen succesvol redacteur ben, wil ik het wel serieus gaan aanpakken. Daarom heb ik vandaag een echte columnist aangenomen.

Beste beesten, ik wil jullie graag voorstellen aan mijn columnist Jip. Hij zal zich hieronder kort voorstellen.

Hoi ik ben Jip!
Met mijn witte haar en helder blauwe ogen laat ik menig vrouwenhart sneller slaan.Naast dat ik veel om vrouwen geef, ben ik ook graag buiten. Ik hou van mensen en wil het liefst met iedereen vrienden worden.Buiten is voor mij een grote ontdekkingsreis. De geuren en kleuren. Heerlijk.
Ik hou van lekker eten. Verder ben ik een geheelonthouder, dus rook en drink ik niet.Je kunt me redelijk sportief noemen. Een favoriete bezigheid is voor mij freestylen. Na een drukke dag vind ik het fijn om te ontspannen en te relaxen. Iedere dag leer ik weer nieuwe dingen. Het leven is voor mij een grote uitdaging. In de columns wil ik jullie vertellen over mijn avonturen. Ook wil ik graag samen met jullie filosoferen over mensen en beesten. In mijn ogen zijn beesten namelijk net mensen. Ik kijk er naar uit om jullie beter te leren kennen. 
Tot snel! 

Enne.. Als jullie nog meer leuke onderwerpen hebben waarover ik kan schrijven, wees dan niet bang om te reageren. 

1 opmerking: